Polscy konsumenci uznali markę Stanley za najbardziej godną zaufania w kategorii narzędzi ręcznych i przyznali jej Złoty Laur Konsumenta 2011.
Laur Konsumentato największy program konsumencki w kraju, pozwalający każdego roku wyłonić najpopularniejsze produkty i marki w prawie 300 kategoriach. Osoby biorące udział w tegorocznej edycji programu wskazały produkty marki Stanley, jako najlepsze na rynku narzędzia ręczne, doceniając ich wysoką jakość i innowacyjność. „Wyróżnienia wręczane przez organizatora konkursu to tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Dlatego wartość takiego godła jest dla nas tym bardziej cenna i motywuje do dalszej, intensywnej pracy” – komentuje Andrzej Mroczek, Kierownik Działu Marketingu Stanley Black & Decker Polska.
To już drugie wyróżnienie dla marki Stanley w tym ogólnopolskim badaniu. W 2010 roku narzędzia Stanley zostały uhonorowane Srebrnym Laurem Konsumenta. „W naszej pracy przywiązujemy wielką wagę do kontaktu z Klientami. Dzięki temu znamy rynek i potrafimy dostosować swoją ofertę do jego potrzeb. Takie aktywne podejście do Klientów zaowocowało na przestrzeni roku znaczną poprawą w postrzeganiu i odbiorze marki Stanley wśród Polaków.” – dodaje Andrzej Mroczek.
Silna pozycja marki Stanley została ugruntowana w marcu 2010 r. po udanej fuzji z firmą Black & Decker, producentem elektronarzędzi. Nowopowstały koncern Stanley Black & Decker uważany jest obecnie za czołowego, światowego producenta narzędzi i elektronarzędzi.
Link do strony artykułu: https://czta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/zloty-laur-konsumenta-2011-dla-marki-stanley